Pomoć kod prijave i obrade štete

Imali ste sudar u subotu popodne i niste sigurno kome se obratiti za pomoć ? Imate puknuće cijevi u stanu u nedjelju navečer i ne možete dobiti majstora za hitne intervencije ?
Svim našim klijentima pružamo podršku kod prijave i obrade šteta. Sastoji se od savjeta koju dokumentaciju prikupiti i kako najtočnije opisati štetni događaj. Svjesni smo da je ponekad terminologija osigurateljnih proizvoda dosta udaljena prosječnom korisniku i želimo pomoći da svatko tko se nađe u situaciji koja je sama po sebi stresna završi na što bezbolniji način.
Jako je bitno navesti prave informacije, naročito kod osiguranja vozila i imovine jer svaka netočna ili nepotpuna prijava štete može dovesti do otklona ili u boljoj varijanti produženja isplate više nego je potrebno. Ne znamo ni mi sve situacije napamet, ali imamo mogućnost pronaći odgovor u uvjetima i primjere iz ranijeg iskustva. To su usluge koje razlikuju prodavače sa iskustvom od kupovine osiguranja na raznim portalima, aplikacijama ili preko call centra. Zato je teško uspoređivati cjelovitost usluge, znanja i iskustva koje kupujete osobnom prodajom.
Nakon prijave i procjene štete slijedi popravak predmeta osiguranja. To je još jedan od slučajeva gdje možemo izaći u susret informacijama i preporukom gdje na vrijeme i kod pouzdanih partnera popraviti npr. vozilo nakon sudara (limarija i lakiranje).