O MENI

Pozdrav,

ime mi je Kristian. Poslom savjetnika u osiguranju bavim se duži niz godina. Prvih sam nekoliko godina proveo u dvije najveće i najrenomiranije osiguravajuće kuće u Hrvatskoj, stekavši odličnu edukaciju i praktično znanje od iskusnijih kolega i na tome sam im svima zahvalan. Doživio sam jako puno ugodnih iskustava u ovom poslu, pa i nekoliko neugodnih. Danas radim u privatnom društvu za zastupanje u osiguranju. Nakon određenog vremena svaki prodavač osiguranja shvati da je nemoguće sve zahtjeve klijenata odraditi samo u jednoj osiguravajućoj kući. Iz tog razloga mi radimo s više osiguravajućih kuća, od kojih svaka odlično pokriva svoj segment tržišta. Osiguranje vozila je najveći dio posla, traže se povoljne cijene i dobra pokrića. Naš je naglasak na osiguranju imovine, privatne i poslovne. Proizvodi zdravstvenog osiguranja, dopunskog i dodatnog su sve više traženi. Osiguranje života doživljava stalne promjene, tako je i u tom segmentu jako široka ponuda.

Kroz godine rada primjećivao sam da nedostaje informacija o osiguranju. Pritom mislim na iskrene povratne informacije klijenata i prodavača, iskustva iz prve ruke, dobra i ona lošija.  Iz smjera prodaje uvijek ima noviteta, proizvoda, akcija, letaka sa pojašnjenjima, bombastičnih naslova. Iz smjera korisnika osiguranja nakon prijave štete (tzv. “trenutak istine u osiguranju”)  klijenti se povratno javljaju najčešće tek onda kad se osjećaju zakinuti (onda čitamo i slušamo svakakve pridjeve i epitete o osiguravajućim društvima kroz komentare po portalima i društvenim mrežama ili kavama ), a puno manje ili jako tiho čujemo kad je netko dobro prošao sa isplatom. Tako da istina nikad nije crno-bijela. Jako je puno zadovoljnih korisnika, koji se iznova vraćaju, ali to ne šire na sva zvona. Želja mi je širenje znanja i iskustava, da su klijenti svjesni i upoznati sa onim što kupuju, a i ubrzati procese naplate štete.